Jack Sparrow rules!

Filmen var bra, Jack Sparrow rules liksom! Fast han var nog lite mer galen i ettan å tvåan. Egentligen spelar det nästan ingen roll vilken film man ser när man är ute själva utan barn med en gigantisk påse biogodis =P Fast det var skoj å se den sista filmen i trilogin, vi har pratat ett tag om å se den. Blev aningen förvirrad bara eftersom det var så många komplotter hit å dit, hängde inte riktigt med. Alla hade ju sina baktankar å var ute efter olika saker. Eller så börjar man bli gammal å trög..;)
Jag gillade filmen iaf å blev lite nyfiken på å ta reda på mer om legenden om Flygande Holländaren..

Kommentarer
Postat av: Linda

ah, äntligen lite aktivitet här. Vad kul! :) Härligt att gå på bio och få lite egen tid kan jag tänka mig. Jag har inte sett den tredje filmen, men kanske borde göra det. Jag tycker det går dåligt med filmer just nu man vill se annars. Det är en massa som har premiär i höst som jag är sugen på! Mysigt att gå på bio ju!

Postat av: Propp

Ja nu har jag fått lite fart på bloggen! Det är så roligt å srkiva när man väl kommer igång =) Ja det är lite klent med filmer just nu annars, verkar komma en del i höst. Måste iaf se "Underbar å älskad av alla" i höst, Martina Haag-fan som jag är, älskar hennes böcker!

2007-07-23 @ 22:52:17
URL: http://Charliesmamma.blogg.se
Postat av: Linda

Yes, kul att du bloggar på! :)
Ja, den vill jag med se! Sen har ju " Ett öga rött" premiär med. Vet inte om du läst den? Av Jonas Hassen Khemiri. Den vill jag verkligen se.
Vi måste kolla upp lite med Winnerbäckkonsert med om skivan är bra! Såg att Kent skulle till GBG och Sth med på turné. De är så himla bra!

2007-07-23 @ 23:04:32
URL: http://netsess.blogg.se
Postat av: Propp

Ja den har jag sett reklam för, den verkar bra! Inte läst den. Japp det får vi kolla upp, är kul å ha lite å göra i höst, lite grejer bokade =)

2007-07-24 @ 22:45:48
Postat av: En syster iförd lusekofta

Å som jag känner igen det där med att inte riktigt hänga med i komplotter om det blir för komplicerat. Min man brukar vara tvungen att FÔRKLARA det för mig, L Å G S A M T, under filmen. Sepec om det är en "killfilm" med mitilärstrategiska händelser o mycket invecklad action...Hur pinigt är det att va så trög? HA HA

2007-08-02 @ 13:24:23
URL: http://lusekofta.blogg.se
Postat av: Lillasyster

Hahaha sånt är pinsamt!! Under den här filmen var vi lika tröga både jag å Ulf men sist tittade vi på "Triple x" hemma å då hängde jag inte med, han fick förklara precis som du skriver långsamt..Iof har han redan sett filmen tre ggr, kanske fusk då? ;)

2007-08-20 @ 23:16:11
URL: http://Charliesmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback