Ickeshopping

Oj va pinsamt dålig jag är på att uppdatera min blogg :/ Skriver en liten rad nu. Sitter här och sörplar morronens kaffe och i hallen och vardagsrummet har vi precis fått nya superläckra vinröda tapeter!! Så skönt att vila ögonen på en varm, vacker färg istället för de där dassiga avskavda tapeterna vi hade innan. Tänk vad lite färg kan göra åt ett rum! Ska knalla ner till centrum nu och inte shoppa, fast det kommer ju gå som det går.. Jag var nämligen där igår och såg en snygg kjol på h&m som jag nog måste ha och så rea de ut fina underkläder, och sen såg jag ett par snygga stövlar på skopunkten..

Kommentarer
Postat av: Syster sparris igen

Titta bara rakt (inte åt nåt annat håll och SPECIELLT INTE åt barnklädesavdelingar tiil) fram heeeela tiden, gå fort och koncentrerat så klarar du det kanske!!! :-D

Postat av: Lillasyster Sparris

Hahaha ja då kanske det funkar ;)

2007-10-25 @ 23:02:35
URL: http://Charliesmamma.blogg.se
Postat av: Maggan

Hej, är på jakt efter en vinröd tapet och undrar om du skulle kunna skicka en bild samt skriva tapetens namn?
Tack för hjälpen!

Maggan

2008-02-19 @ 21:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback