Vikta kaffefilter, den grå vardagens gissel..

Tänkte att jag skulle pröva på att skriva blogg, så detta är mitt allra första inlägg på min alldeles egna blogg =) Ska väl ta å presentera mig när jag ändå är i farten. Jag heter Sofia och bor i västra götaland tillsammans med min gubbe, katten Emil å vår lille son Charlie som är 11 månader. Så nu var det gjort. Klockan börjar närma sig läggdags för en yrkesarbetande mor så jag får nog sluta här för denna gången. Bifogar dagens lista över saker jag irriterat mig på:

1. Vikta kaffefilter. Så irriterande när man precis bryggt den där första hett efterlängtade koppen kaffe å upptäcker att den smakar blask.. 
2. Sura busschaffisar som inte hejar å sen rivstartar innan man satt sig till rätta så man flyger som en vante nerför gången å hamnar på första bästa plats som visar sig vara nummer tre på denna lista:
3.Trasiga bussäten

Hejsvejs å gonatt!!





Kommentarer
Postat av: Big Sis

Ned med vikta kaffefilter! *hötter med näven* :-)

2007-01-18 @ 12:30:41
Postat av: Charlotte

Hej Charlies mamma, fick tipset av Charlies Aunt så jag tänkte läsa lite om dina vedermödor. Dumma bussar med chaffisar. Säkert är de på dåligt humör för att de fick blaskkaffe på morgonen. Det är de vikta filtrena som ligger bakom alltihopa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback